چرا مبلمان در یک دفتر مهم است
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

مبلمان به عنوان مرکز هر مکان مانند خانه ، دفتر یا محل کار در نظر گرفته می شود. در یک مفهوم وسیع ، مبلمان به اشیاء متحرکی اطلاق می شود که از فعالیتهای مختلف انسان (نشستن ، غذا خوردن ، خوابیدن و غیره) پشتیبانی می کند ، اشیاء را در ارتفاع مناسب نگه می دارد و وسایل (مانند قفسه ها و کمدها) را ذخیره می کند. در محیط کار معاصر ، مبلمان مثل میز جلسات نقش مهمی در محیط محیط کار ایفا می کند و فضایی امن و آرامش بخش و احساس راحتی به همه ساکنان دفتر می بخشد. اهمیت مبلمان در یک دفتر فقط به راحتی ختم نمی شود. نقش مبلمان در بهره وری کارگران و عملکرد کارآمد یک محل کار گسترده تر از آن چیزی است که ما فکر می کنیم.

مبلمان اداری باعث می شود دفاتر اداری جادار به نظر برسند

مبلمان گاهی اوقات می تواند فضای زیادی را اشغال کند ، اما در واقع اگر به درستی چیده شود ، فضای دفتر را بیشتر می کند. مبلمان چند منظوره برای دفاتر کوچک و کاهش درهم ریختگی قطعات مبلمان کوچک ایده آل است. قفسه ای که می تواند به عنوان میز قهوه عمل کند ، قفسه ای که می تواند به عنوان میز رومیزی یا میز کار عمل کند و بتواند به عنوان یک کابینت کوچک عمل کند ، نیاز به افزودن قطعات دیگر را که می تواند فضا و آزادی حرکت را کاهش دهد ، از بین می برد.

قرار دادن مبلمان اداری مرانتی بزرگتر در برابر دیوارها نیز فضای باز را بیشتر می کند. باز هم ، مسیرها و فضاهایی برای حرکت مهم هستند ، بنابراین اگر می خواهید مبلمان خود را با اندازه فضای اداری خود مقیاس بندی کنید ، آزادسازی این فضاها کلید احساس فضای اداری بزرگ است. همچنین ، پنجره بدون انسداد و نمای بدون مانع از دفتر ، احساس جادار بودن می دهد. مبلمان شفاف و باز برای فضاهای اداری با دیوارهای شیشه ای شفاف که مشرف به منظره شهر هستند بسیار مناسب هستند. آنها احساس هوایی و باز می کنند.

آنها به ارتقاء همکاری کارکنان کمک می کنند

رایج ترین راه اندازی که در محیط کار مشاهده می کنیم ، اتاقک های دیواری و ایستگاه های کاری جداگانه است. داشتن مجموعه ای از مبلمان که فضای بیشتری برای صندلی ها و میز بزرگتر در اتاق های کنفرانس دارد و طراحی مجدد محل کار برای باز و راحت بودن آن می تواند منجر به تعامل بیشتر بین کارکنان و مافوق آنها شود. این حس هم سطح را برای همه ترویج می کند ، جایی که هر کارمند ، کارمند و رئیس شرکت قابل مشاهده و نزدیک تر از اتاقک یا ایستگاه کار شخصی است. مجموعه مبلمان که زمینه دید را مسدود نکرده و آزادی حرکت و تعامل را تشویق نمی کند ، منجر به همکاری بهتر کارکنان می شود. این مجموعه ها با از بین بردن مفهوم قدیمی و سنتی محل کار اتاقک ها و ایستگاه های کاری ، به تعریف مجدد مفهوم کار تیمی کمک می کنند. هنگامی که کارکنان احساس آزادی و استقلال می کنند ، آنها به طور موثرتری کار می کنند و ارتباطات اجتماعی بهتری ایجاد می کنند و گروه محکمی از کارکنان را تشکیل می دهند.

کارفرمایان و رهبران شرکت ارزش همکاری کارکنان را برای ایجاد ایده های تجاری و استراتژی های بازاریابی می دانند. راه دستیابی به آن ارتقاء فضای همکاری و تعامل بدون مانع در محل کار است. راه اندازی میزهای کار باز می تواند با ترکیب رنگهای روشن و زنده برای کارکنان جذابتر و جذابتر باشد. یک نوع غیر رسمی و غیر معمول از محیط کار منجر به عملکرد بهتر کارکنان می شود.

آنها به ارتقای سلامت کارکنان کمک می کنند

یکی دیگر از مزایای داشتن قطعات مبلمان چند منظوره مثل میز پذیرش ، استفاده برای مصارف دیگر است که می تواند به ارتقاء رفاه کارکنان کمک کند. می توانید یک قفسه چند قسمتی با فضاهای مختلف برای قرار دادن بالش ، بالش گردن ، اسباب بازی های مخملی یا کتاب ، راه اندازی کنید. همچنین می توانید کشوهایی با روکش سنگ مرمر برای قرار دادن قهوه ساز ، دستگاه های پخش نوشیدنی های سالم و یا دستگاه پاپ کورن خود نصب کنید. مطمئن شوید که کشوها از ارتفاع کافی برخوردارند و اگر می خواهید یک استراحت کوتاه داشته باشید و برای استراحت یک فنجان جو یا آب میوه بنوشید ، قسمت بالای آن راحت است.

 دسترسی به ارتفاع کافی برای کشو آسان است ، بدون نیاز به خم شدن برای بازکردن محفظه. شما می توانید بشقاب ، ظروف ، لیوان و سایر اقلام مفید مورد نیاز کارکنان را در صورت وجود جشن ها یا مهمانی های اداری ذخیره کنید. همچنین ، برخی از قسمت های کشوها را می توان برای نگهداری جو دوسر ، میله های انرژی زا و سایر اقلام غذایی سالم استفاده کرد. حتی بهتر از این ، می توانید یک بطری بزرگ ویتامین C و داروهای بدون نسخه را برای یک نقطه خاص در کشو خود قرار دهید تا آن را به عنوان کمکی برای جعبه کمک های اولیه در محل کار خود در دسترس قرار دهید.

اگر فضا به شما اجازه می دهد ، می توانید این قطعات مبلمان را در نزدیکی دیوارهای راهرو یا فقط در گوشه فضای اداری خود قرار دهید. شما می توانید گزینه های زیادی برای افزودن چنین نوع مبلمان داشته باشید. نکته کلیدی در اینجا ترویج دوره های منظم استراحت و استراحت برای کارکنان از طریق استراحت های کوتاه و دادن فضایی به آنها برای دسترسی به مواردی است که می تواند به ارتقاء سلامتی و تندرستی کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: